Cara Makan Collagen Powder Shaklee / Kolagen terbaik Di Pasaran

Bagi sesiapa yang tak pernah melihat Collagen Powder Shaklee, macam ni rupa bungkusannya, cantikkan? Belum tengok hasilnya kalau kita makan secara konsisten setiap hari 🙂

Tagline Collagen Powder Shaklee
For healthier feeling, more youthful-looking skin
Apakah Kolagen
Kolagen merupakan protein yang paling banyak  terdapat di dalam badan manusia. Malah ia, menyumbang kepada kira-kira 75% berat dalam tahap kulit yang sihat. Tahap kolagen yang sihat menyerlahkan rupa yang sihat dan menampilkan susuk tubuh yang muda.
Sebab dan Kesan Kehilangan Kolagen
Semakin usia meningkat, kolagen di dalam badan semakin berkurangan. Pengurangan kolagen menyebabkan pembentukan kedutan dan munculnya tanda-tanda penuaan lain seperti
Kulit Berkedut, kering dan malayut
Kuku rapuh dan tidak kukuh
Rambut halus dan gugur
Kemerosotan semulajadi ini boleh dipulihkan melalui makanan tambahan. Pengambilan tetap makanan tambahan kolagen dapat menggantikan kolagen yang hilang dan memelihara kulit. Faedah-faedah makanan tambahan kolegen termasuk dapat menyegarkan  semula kulit sihat, mengurangkan kemunculan garis-garis halus dan kedutan, menguatkan kuku dan menyuburkan rambut.
Halang tanda awal penuaan dengan memperlahankannya melalui pengambilan suplemen kolagen. Jika anda ingin mempunyai kehidupan yang hebat, rasa lebih muda, jagalah kesihatan dan berikan tubuh anda bekalan kolagen yang mencukupi.
Tahukah Anda
Kolagen membentuk 90% protein matriks tulang-tulang dan dua pertiga dewasa tulang rawan artikular. Oleh itu, kehilangan kolagen juga boleh menjejaskan kesihatan tulang-tulang anda dan sesendi.
* Tulang-tulang lemah
* Sendi kaku
Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah, Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.
Tujuh bahan utamanya termasuk esktrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pffafia, kolagen ikan, ekstrak kerang-kerangan, Lactobacillus acidophilus, Vitamin C dan Vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikkan anda dari dalam ke luaran.
Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan dimana saja.
Kesan-kesan dan Faedah-faedah mengambil Kolagen
Terbukti Berkesan
Cara Makan Collagen Powder Shaklee Untuk Hasil Terbaik
1. Cara makannya senang je, Collagen Powder Shaklee dalam bentuk serbuk dan boleh dibancuh dengan minuman.
2. Kawan-kawan boleh campur dengan minuman lain jus, air coklat atau Performance Drink
3. Ambil 1 sachet setiap hari.
Pengamnilan air masak atau air kosong perlu 2 liter setiap hari untuk memastikan vitamin yang diambil menyerap dengan optimum. 
Testimoni Kolagen juga menyokong kebaikan mengambil kolagen
Pic dua2 ni mmg pic asli….x pakai make up ke apa…sebab tu korang boleh tgk lg kesan pigmentasi yg semakin samar2 tuh…kalo sekiranya sy apply fondation mmg kesan tuh hilang rata je ngan kulit…dulu kakak sy sendiri slalu suh sy guna naturactor bagai hehehe. Cuma sy rs masih pelik kalo bersih sgt2…dah bertahun2 ngan jeragat nih …. semakin teruk bila mengandung…menjadi2


Jd saya amik keputusan….Biarkah sy tunggu hilang sendiri je dgn suplemen shaklee nih..xyah susah2 nk sembunyikan…sebab saya yakin ia akan hilang.

Kesan utama collagen nih…sgt terasa kulit kita lembut je. Semakin cerah bukan kt muka je..tp semua2..kesan calar2, sunburn semua xde dah..sebab dulu saya nih mmg ahli persatuan …aktif berjemu..berkhemah sana sini
Testimoni kedua
Pada awalnya wajah saya memang penuh dengan pimples dan merah2, selepas menggunakan sekotak Collagen dan ESP dalam masa sebulan, parut semakin pudar dan jerawat tak ada lagi.
Kulit makin cerah dan pinkish.

Credit to Izzt Adlina 

Gabungan Collagen Powder Shaklee , Vivix dan Sustained Release Vitamin C adalah yang paling mantap untuk

* Membantu menghasilkan kolagen yang diperlukan bagi memelihara kesihatan kulit, tendon, ligamen     dan salur darah
* Menggalakkan kulit menjadi lebih tegang, anjal dan lembut
* Menggalakkan rambut menjadi lebih kuat, lebat dan bersinar
* Membantu mengekalkan kesihatan tulang rawan, tulang dan gigi
Nak order Set Flawless Beauty? Sila klik link berikut

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *