Petua Menegangkan Payudara Dan Kembali Anjal

Sebagai seorang wanita yang menghampiri umur 40an pasti akan melalui pelbagai perubahan bentuk badan, salah satunya aset utama ialah payudara. Bagi yang berkahwin dan mempunyai anak proses mengandung, bersalin dan menyusukan anak mungkin berkali-kali sepanjang hidup menyebabkan payudara yang tegang menjadi kendur, eh tapi itu bukan alasan untuk anda tidak berkahwin, mempunyai anak dan seterusnya menyusukan anak anda. Faktor graviti pun ya jugak hehe.

Jangan risau terdapat pelbagai petua yang saya akan kongsikan dengan anda petua menegangkan payudara dan kembali anjal. Antara petuanya ialah dengan menggunakan buah labu.

Petua Menegangkan Payudara Dan Kembali Anjal
Ambil sebiji labu, kupas dan masak sehingga empuk. Setelah masak,  biarkan seketika hingga kurang panas dan kemudian ramas. Kemudian sapukan pada keseluruhan payudara. Biarkan selama kira-kira 20 minit sebelum dibilas. Amalkan sehingga nampak kesannya.

Selain itu lakukan senaman untuk menegangkan otot dada sepeti push up, selain itu urutan juga membantu meningkatkan pengaliran darah sekaligus merangsang kulit dibahagian tersebut secara tak langsung ia boleh menegangkan payudara. Hanya urut dari bahagian bawah payudara ke atas ke areola. Gunakan urutan yang lembut dan urut selama 5 minit pada suatu masa. Sebaiknya buat 2 kali sehari, waktu pagi dan malam.

Tu je ke petuanya? Ada lagi saya nak kongsikan ni, sabar ya. Selain itu daun sirih dan putih telur juga membantu mencantikkan payudara anda.

Petua Menegangkan Payudara Dan Kembali Anjal
Apa yang perlu anda lakukan ialah sapukan minyak kelapa pada daun sirih dan kemudian salaikan dengan api lilin dan masa daun sireh berada dalam keadaan panas suam tekapkan atas payudara anda. Biarkan hingga kering dan lakukannya berulang kali.
Petua Menegangkan Payudara Dan Kembali Anjal

Petua yang lain ialah dengan menggunakan putih telur. Pecahkan telur dan ambil bahagian putihnya sahaja yang kuning tu terpulang kepada anda nak buat telur dadar ke nak buat rencah masakan ke yang penting jangan buang, membazir, mahal tau sebiji telur. Ambil putih telur tu dan ratakan sekeliling payudara anda sehingga ia mengering sebaiknya lakukan pada waktu malam dan biarkan hingga pagi cuma pastikan orang sebelah tak merungut 🙂

Lecehnya nak buat semua benda-benda ni, bak kata mat saleh  well beauty is pain. Kata nak cantik dan menarik kenalah berusaha lebih sikit. Nak tahu tak? Kekurangan zat makanan juga menyumbang kepada kekenduran payudara. Ambillah makanan yang sihat dan mampu membantu mengencangkan kembali payudara anda. Makanan seperti kobis, kacang, tempe, susu dan bawang bagus sebagai sumber zat makanan anda.

Saya tahu memandangkan ramai yang tak sempat nak buat petua yang saya kongsikan. Saya nak syer dengan anda semua cara yang ringkas dan mudah tapi selamat dan berkesan untuk menegangkan payudara dan kembali anjal ialah dengan Collagen Powder Shaklee dan ESP Shaklee. Nak tau tak kenapa saya cadangkan 2 vitamin ini.

Collagen Powder Shaklee Membantu Menanjalkan Payudara Anda

Collagen Powder Shaklee Menganjalkan Payudara
Secara keseluruhannya, dengan mengambil Collagen Shaklee ia merangkumi kesihatan kulit dari dalam. Antara manfaat kelebihan Collagen Powder Shaklee ialah
* Menyokong produksi kolagen untuk meningkatkan ketegangan, keanjalan dan kelembutan kulit
* Mengecilkan liang pori, kedutan dan garis-garis halus yang mula kelihatan
* Kulit lebih putih dan licin
* Menggalakkan kuku yang kuat, rambut yang tebal dan bersinar
* Membantu menegang dan menganjalkan payudara.
Collagen Powder Shaklee Menganjalkan Payudara
Nak tengok rupa Collagen Powder Shaklee
Collagen Powder Shaklee Menganjalkan Payudara

Bagaimana ESP Shaklee menjalankan fungsinya bagi menganjalkan kembali payudara anda?

ESP Shaklee Menganjalkan Payudara

Untuk makluman anda semua payudara terdiri daripada tisu-tisu dan otot-otot untuk menyokong keanjalannya, jika payudara anda tidak dijaga dengan baik ia akan menjadi semakin kendur dan keanjalannya semakin hilang. ESP adalah yang Protein yang menolong untuk menggantikan sel-sel lama dengan yang baru, apabila sel-sel baru terbentuk maka otot-otot yang terbina lebih sihat dan kuat untuk menyokong kembali payudara. Rata-rata ibu-ibu yang menyusu yang minum ESP akan berpuas hati dengan bentuk payudara mereka selepas mengambil ESP.

Bersempena dengan promosi ESP Shaklee beli 6 percuma 1 bulan October ni, rebutlah peluang yang sesekali datang ni, pelbagai manfaat yang anda akan dapat selain dari manfaat kesihatan yang lebih baik, anda juga berpeluang berbisnes dan menambah pendapatan serta dapat membantu lebih ramai lagi mendapat kesihatan yang baik dan juga menambah pendapatan.

ESP Shaklee Menganjalkan Payudara

Jika anda berminat sila hubungi saya

Email : arnisyazila@gmail.com
Whatsapp: 010-2995619

2 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *