Month: December 2014

4 Set Penyusuan Yang Popular

Anda Ibu Bekerja Dan Menyusu Tetapi Mempunyai Masalah Menyediakan Stok..Ikuti Kisah Berikut

Ibu Yg PANIK Nak Tambah Susu Badan; Hingga Sanggup…. from iReach HD on Vimeo. Bagi ibu bekerja dan masih menyusukan bayi, pelbagai masalah, persoalan yang timbul dalam menjayakan penyusuan sekurang-kurangnya 6 bulan pertama dan sebaik-baiknya adalah sehingga 2 tahun menyusukan bayi. Mungkin anda telah menggunakan pelbagai cara tetapi masalah yang sama tetap berulang. Dengan menonton […]

Collagen Shaklee, Vitamin C, Vitamin E

Promosi Berganda-ganda Dari Shaklee…Jimat Dan Murah

Bulan Disember ni Shaklee buat kejutan melampau dengan menawarkan promosi  yang sangat jimat, murah dan harganya memang di luar jangkaan. Ni bukan cerita dongeng tapi kisah benar…eh pandai je cakap Shaklee dah tak nak beroperasi kat Malaysia, Shaklee buat promosi ni tanda penghargaan untuk pelanggan kita yang setia dengan produk Shaklee, Shaklee sayang dengan korang […]

Punca Dan Rawatan Rambut Gugur Serta Vitamin.

5 Petua Lebatkan Rambut Secara Semulajadi

Aduhai stresnya tengok rambut sendiri kat sikat, di atas lantai, dalam bilik air, macam mana ni, mau botak tak lama lagi, lebih-lebih lagi selepas bersalin, kesian tengok rambut. Mesti ada petua lebatkan rambut secara semulajadi.  Sebelum kita mengamalkan petua semulajadi bagi lebatkan rambut, kita tengok dan senaraikan corak pemakanan dan gaya hidup kita. Pada dasarnya, […]

Set Kecantikkan Kulit

Petua Menghilangkan Jeragat Dan Tompok Hitam DiWajah

Jeragat….oh jeragat kenapa la dia muncul, selain rawatan laser, ada tak cara lain untuk menghilangkan jeragat pada wajah mungkin penggunaan krim yang khusus atau vitamin atau petua menghilangkan jeragat dan tompok hitam di wajah, tengah rungsing ni suami pun dah tegur. Sebelum kita melihat petua menghilangkan jeragat dan tompok hitam diwajah, kita perlu tahu punca […]

Set Kecantikkan Kulit

Cara Mengatasi Kulit Kering Dan Kusam Dengan Shaklee

Situasi kulit kering, menggelupas dan kusam mungkin kita pernah mengalaminya akibat tersalah memilih produk penjagaan muka yang mana kesannya sangat ketara sehingga apabila terkena pancaran matahari terasa peritnya akibat lapisan kulit menjadi semakin nipis. Pernah tak terjumpa mereka yang  kulit muka kemerah-merahan seperti kesan terbakar dan warna kulit muka sangat berbeza dengan warna kulit tangan. […]