Month: July 2015

Set Berpantang/Set Bersalin

Ibu Berpantang Caeserian Perlu Mengambil Shaklee

Kenapa ibu berpantang bersalin perlu berpantang makan minum, pergerakan dan berpantang bersama suami? Jawapannya ialah kerana dirimu sangat sangat berharga, badan kita perlu sihat sebab kita adalah tulang belakang keluarga kita, kalau kita sakit, stress kesian kat suami dan anak-anak kita, betul tak? Dalam masa yang sama kita juga mencari produk vitamin atau jamu yang […]

Vivix

Menu Berbuka Puasa – Kangkung Goreng Belacan

Hmm baca menu je dah terliur kan, apatah lagi menikmati kangkung goreng belacan yang sedap dimakan masa panas-panas tu dengan nasi. Jom kita tengok resepi kangkung goreng belacan yang sering diorder jika ke kedai tomyam 🙂 Gambar ihsan Google Bahan-bahan ( untuk 3 – 4 orang makan) 1 ikat kangkung 6 ulas bawang merah 2 […]

Vitalea

Tip Mengawal Hipotensi Dengan Shaklee Semasa Raya

Kenapa saya kaitkan Hipotensi dengan raya, sebabnya masa Raya uolls makan memang dah tak pikir pasal diet dah, vitamin entah ke mana, kiraan kalori entah ke mana, minum air masak pula kurang. Kalau boleh nak makan semua yang terhidang atas meja maklumlah Raya puasa setahun sekali. Untuk makluman semua, Hipotensi adalah gejala yang sering berlaku […]