Month: March 2016

DeXandra Perfumes Shah Alam - Perfumes Tahan Lama

DeXandra Perfumes Shah Alam – Dropship DiPerlukan DiSeluruh Malaysia

Saya memahami ramai yang nak mencari duit lebih zaman sekarang ni, ya lah nak masuk tandas pun kena bayar apatah lagi jika kita sudah berkeluarga semakin besar tanggungjawab kita. Nak berniaga tapi nak mulakan bisnes perlukan modal yang besar, tahukah anda bahawa dengan permulaan modal serendah RM150 sahaja anda dah boleh mulakan bisnes anda sendiri. […]

Alfalfa, Garlic Shaklee

Tip Untuk Elakkan Penyakit Keputihan

Mencegah itu lebih baik dari mengubati. Ramai dikalangan kita yang mengalami penyakit keputihan tetapi malu atau segan untuk merawatnya. Tetapi menjaga kebersihan kawasan intim kita adalah penting kerana  jika tidak dirawat mungkin ia membawa kepada penyakit lain yang lebih serius. Tip Untuk Elakkan Penyakit Keputihan. 1. Sentiasa pastikan bahagian faraj berada dalam keadaan bersih dan […]

Vitamin Untuk ibu Mengandung/Hamil

Petua Hilangkan Loya Dan Muntah Awal Kehamilan

Alahan semasa hamil hampir dialami oleh semua ibu mengandung dan ianya melibatkan muntah. loya dan pening kepala menyebabkan kita mengalami ketidakselesaan. Ada yang mengalaminya sepanjang hari atau waktu petang sahaja dan yang lebih teruk lagi ada segelintir yang mengalaminya hingga bersalin. Saya akan kongsikan petua hilangkan loya dan muntah awal kehamilan. Petua Hilangkan Loya Dan […]

DeXandra Perfumes Shah Alam - Perfumes Tahan Lama

DeXandra Perfumes Shah Alam – Perfumes Tahan Lama

LEBIH 10 RIBU BOTOL TERJUAL DALAM MASA SEBULAN !!! Diinspirasikan dengan PERFUMES JENAMA ANTARABANGSA. Dengan pengalaman jualan perfumes ini, kami hanya membawa masuk perfumes yang sangat TERKENAL dan LARIS di Malaysia untuk memudahkan pengguna memilih. KELEBIHAN DEXANDRA PERFUMES – Kandungan : 35ml EDP – Produk keluaran Bumiputera – Memberikan bau yang tahan lama melebihi 8 […]

Uncategorized

Makanan Yang Perlu Dielakkan Ketika Berpantang – Set Ibu Berpantang Shaklee

Ada yang mengambil ringan dengan makanan yang diambil semasa berpantang, sedangkan dalam tempoh 44 hari berpantang (mengikut petua melayu) merupakan perkara yang penting dan perlu diambil berat bagi memastikan ibu benar-benar sihat. Makanan Yang Perlu Dielakkan Ketika Berpantang – Set Ibu Berpantang Shaklee Sayur-sayuran Sayur-sayuran dan tumbuhan menjalar, sejuk dan berangin seperti kangkung, pucuk ubi, […]

Set Berpantang/Set Bersalin

Tip Penjagaan Dalam Pantang Ibu Caeseraen – Set Ibu Berpantang Shaklee

Sebelum ini saya ada kongsikan Tip Ibu Berpantang Caeseraen Cara Tradisional, kali ini ada info tambahan Tip Penjagaan Dalam Pantang Ibu Caeserean. Ibu yang bersalin normal tak boleh ikut ke cara ni? Boleh je takde masalah sebabnya kebanyakan dari kita terbiasa dengan penjagaan dalam pantang bagi mereka yang bersalin normal, kesian ibu-ibu yang bersalin cara […]

Uncategorized

Tip Dan Cara Mengatasi Gemuk Air

Gemuk air, gemuk daging, gemuk angin pun ada pelbagai gelaran diberi untuk membezakan keadaan tubuh badan kita yang semakin mengembang. Saya akan kongsikan entri apa itu gemuk air, punca dan akibat retensi air. Apa itu Gemuk Air? Ramai dikalangan kita dikategorikan sebagai gemuk air. Bukan .. bukan ,,, jangan takut dan terus tak nak minum […]

Set Berpantang/Set Bersalin

Tip Penjagaan Ibu Selepas Caeserean Secara Tradisional – Vitamin Ibu Berpantang Shaklee

Setiap orang melalui pengalaman yang berbeza semasa melahirkan anak, ada yang susah ada yang mudah. Yang penting kita dan anak kita selamat. Kebiasaannya bagi ibu yang selepas bersalin samada normal atau caesarean akan rasa lemah longlai akibat kehilangan darah, terdapat luka-luka yang masih baru dan belum pulih. Terutamanya jika kita melahirkan secara caesarean, mungkin luka […]

Vitamin C

Tip Kulit Cantik Dan Sihat Dengan Vitamin C Shaklee

Semua orang nak kulit cantik dan sihat,  tapi saya tak suka makan buah-buahan, saya tak suka makan sayur-sayuran, eh kenapa kulit muka saya kusam, tidak berseri, nampak gelap, jerawat berlumba-lumba timbul. Mulalah rasa rendah diri, kalau boleh tak nak keluar rumah. Bila tengok iklan di Facebook, Instagram wah produk ni boleh cerahkan kulit, hilangkan jerawat, […]