Author: MommyArni

Resepi

Jus Kolesterol Resepi Yang Mudah

Ramai yang mencari rawatan alternatif untuk masalah kolesterol tinggi yang dihadapi. Kebanyakkan dari kita kalau boleh nak elakkan bergantung pada ubat tapi tak nak kawal pemakanan harian macam mana tu hmm. Kak Arni nak kongsikan resepi Jus Kolesterol yang mudah disediakan untuk sahabat semua. Resepi ni Kak Arni perolehi dari facebook Puan Mona Din yang […]

Vivix

Kecutkan Fibroid Cara Selamat Dengan Vivix Shaklee

Fibroid adalah satu penyakit yang digeruni oleh wanita. Ada pelbagai faktor penyebab Fibroid. Sebelum tu kak Arni akan terangkan apa itu Fibroid. Apa itu fibroid? Fibroid adalah sejenis tumbuhan daging yang berasal otot rahim (Myometrium) dan ia merupakan sejenis ketumbuhan yang sering melanda wanita dan ianya bukan KANSER. Ramai wanita yang ada fibroid dalam rahimnya […]

Gritz Aromatheraphy - Shah Alam

Gritz Aromatheraphy – Aromatheraphy Kit Famili – Shah Alam

Gritz Aromatheraphy adalah sebuah syarikat Bumiputera yang membekalkan produk-produk Aromatheraphy yang berasaskan 100% minyak pati tumbuhan. Menyedari keperluan serta keperihatinan pengguna yang semakin tinggi terhadap penggunaan produk-produk yang asli, semulajadi serta kandungan yang bebas dari bahan-bahan kimia, GRITZ komited untuk menjadikan produk Aromatheraphy keluaran kami yang terbaik dan menepati keperluan pengguna di Malaysia. Pengasas Gritz […]

Gritz Aromatheraphy - Shah Alam

Inhaler Gritz Aromatheraphy – Gritz Aromatheraphy Shah Alam

Bismillah. Perkenalkan produk baru dari Gritz Aromatherapy. SEDUT-SEDUT JER… {{ Gritz Aromatherapy Inhaler }} Inhaler aromaterapi ini adalah satu cara paling mudah untuk penggunaan minyak pati bersama anda di mana sahaja berada dan alternatif terbaik kepada diffuser. Penggunaan kerap inhaler aromaterapi ini sebagai sebahagian dari rutin hidup anda akan membantu tubuh dan juga masalah kesihatan […]

Vivix

Vivix Shaklee Membantu Pesakit Tibi – Pengedar Vivix Seluruh Malaysia

Selama ini ingatkan penyakit Tibi hanya menyerang paru-paru sahaja, rupa-rupanya ia boleh menyerang mana-mana bahagian badan kita. Ada pesakit yang diserang Tibi bahagian tulang belakang hingga menyebabkan beliau lumpuh! Betapa bahayanya penyakit Tibi ini jika kita ambil ringan kerana jika tidak dirawat ia boleh membawa maut. Penyakit Tibi disebabkan oleh kuman TB (Tubercle Bacili) yang […]

Aktiviti Selepas SPM - Metro Driving School

Aktiviti Selepas SPM – Metro Driving School

Alhamdullilah anak Kak Arni dah selesai menduduki peperiksaan SPM. Sejujurnya tahun yang stress buat kami dan sepanjang minggu peperiksaan memang makan tak kenyang, tidur tak lena hanya kepada Allah berdoa mohon dipermudahkan. Habis je last paper ianya sangat melegakan. Masa diri kita sendiri menduduki peperiksaan mungkin perasaannya tidak sehebat perasaan mak kita tapi bila anak […]

Vivix

Kehebatan Resveratrol Dalam Vivix Berbanding Produk Lain – Pengedar Vivix Shah Alam

Kehebatan Resveratrol Dalam Vivix Berbanding Produk Lain Resveratrol dalam satu sudu Vivix sama dengan Resveratrol dalam 100 gelas Wain iaitu sebanyak 100x ganda Resveratrol dalam produk lain 20% sahaja. Tetapi dalam Vivix ada 98% Resveratrol asli iaitu 5x ganda Kajian Professor Harvard membuktikan Resveratrol kalau di gabung dengan Polifenol akan jadi 10x lebih berkesan dan […]

Vivix

Promo Vivix Harga Murah – Pengedar Vivix Shah Alam

Peminat Vivix jangan lepaskan peluang bulan ni sangat special sebab Shaklee bermurah hati bagi promo Vivix. Setiap pembelian 7 botol anda dapat harga 6 botol manakala setiap pembelian 2 botol anda dapat discount 5%. Best ke best. Tak perlu survey sana sini untuk mencari Vivix dengan harga murah buat rugi data smartphone dan membuang masa […]

Vitamin Untuk ibu Mengandung/Hamil

Vitamin Dan Suplemen Kesihatan Untuk Ibu Hamil

Shaklee bukan suka-suka cadangkan vitamin mana yang sesuai untuk ibu mengandung ya. Baru-baru Dr Sonhee Park di datangkan khas ke Malaysia untuk menerangkan kepentingan suplemen/vitamin kepada ibu mengandung. Siapa Dr. Sonhee Park? Dr. Sonhee “Sunny” Park, as a Senior Research Scientist in Research & Development, is responsible for the Selected New Product Development (NDP), from […]