Category: Alfalfa

Alfalfa

Masalah Resdung Yang Merimaskan Atasinya Dengan Shaklee

Biasanya yang ada resdung ni tak nak mengaku yang mereka ada resdung walhal sendiri  rasa tak selesa dengan bersin terlalu kerap, hidung rasa gatal-gatal, muka naik jerawat dan pelbagai masalah ketidakselesaan. Bagi mereka yang mengalami masalah resdung Kak Arni memang rekomen 3 suplemen untuk diambil setiap hari secara konsisten. Alfalfa Complex Mengurangkan tahap keradangan penyakit […]

Alfalfa, Garlic Shaklee

Tip Untuk Elakkan Penyakit Keputihan

Mencegah itu lebih baik dari mengubati. Ramai dikalangan kita yang mengalami penyakit keputihan tetapi malu atau segan untuk merawatnya. Tetapi menjaga kebersihan kawasan intim kita adalah penting kerana  jika tidak dirawat mungkin ia membawa kepada penyakit lain yang lebih serius. Tip Untuk Elakkan Penyakit Keputihan. 1. Sentiasa pastikan bahagian faraj berada dalam keadaan bersih dan […]

Alfalfa, Garlic Shaklee, GLA

Kegatalan Di Bahagian Faraj – Rawat Dengan Vitamin Shaklee

Tajuk ni memang agak sensitif tetapi mencegah adalah lebih baik sebelum ia menjadi lebih parah lagi. VYI (Vaginal Yeast Infection atau Jangkitan Kulat Faraj) berlaku apabila faraj dan bibir faraj mengalami kegatalan dan kerengsaan akibat pembiakan sel kulat yang melampau (Candida albicans) dalam faraj. Hampir 75% wanita dijangkiti VYI sekurang-kurangnya sekali seumur hidup. Terdapat pelbagai […]

Alfalfa, Vitamin C

Tanda-tanda Anda Mengalami Resdung – Rawat Dengan Set Resdung Shaklee

Jika anda sedang mengalami tanda-tanda ini, menandakan anda sedang mengalami Resdung 1. Gatal-gatal hidung dan lubang hidung 2. Gatal-gatal tekak, langit-langit dan lidah 3. Masalah kelemumur yang berterusan  4. Gatal-gatal mata dan berair 5. Gatal-gatal kulit kepala serta rambut gugur 6. Hidung berair dan meleleh 7. Miang seluruh badan 8. Bersin, sakit kepala dan migrain […]

Alfalfa

Keputihan Ikut Bau Badan Sendiri Dan Cara Merawat Keputihan

Bagi wanita yang sudah mengalami haid apatah lagi yang sudah melahirkan anak, berkemungkinan besar akan mengalami keputihan. Uolls boleh baca dengan lebih lanjut tentang masalah keputihan dengan klik link Keputihan Berbau. Perasaan tidak selesa menguasai apabila kita mengalami keputihan. Apatah lagi dengan baunya yang kurang menyenangkan. Kombinasi bau busuk ini adalah disebabkan oleh peluh cecair […]

Alfalfa

Buah Petola Mampu Mengatasi Masalah Keputihan

Gambar ihsan Google Betul ke buah petola mampu mengatasi masalah keputihan, macam tak percaya je kan. Kebiasaannya buah petola ni kita masak tumis air je betul tak, tak tau la pulak, rupa-rupanya buah petola ni banyak khasiatnya yang kita tidak ketahui. Buah petola mengandungi karbohidrat, protein, lemak, mineral, besi, fosforus, kalsium, vitamin A, B1, B2, […]

Alfalfa, Vivix

Promosi Berganda-ganda Vivix Shaklee, Alfalfa Shaklee Dan Vita-Lea For Children

Berita baik untuk mereka yang ternanti-nanti promosi dari Shaklee untuk tahun baru 2015 yang berlangsung sepanjang Januari 2015. Kelebihan Vivix Shaklee yang perlu anda tahu terutama kepada mereka yang mengalami Diabetes Kelebihan Alfalfa Shaklee bagi mereka yang ingin detoks atau menurunkan berat badan. Sila hubungi Email : arnisyazila@gmail.com Whatsapp/Telegram : 010-2995619

Alfalfa, Makanan Semulajadi Untuk Kekal Sihat

Infused Water Dan Kebaikannya Untuk Detoks Tubuh Anda

Agak-agaknya suka tak tengok gambar ni, berwarna-warni kan meriah dengan pelbagai jenis buah-buahan, saya sendiri adalah penggemar infused water ni, resepi yang selalu saya gunakan ialah hirisan lemon dan halia, sejukkan di dalam peti sejuk, keesokkan paginya minum…..perghh rasanya sangat menyegarkan. Bukan waktu pagi sahaja boleh minum, bila-bila masa pun boleh takde masalah. Apa sebenarnya […]

Alfalfa, Set Batu Karang Shaklee

Punca Penyakit Batu Karang

Mungkin anda sedang mengalaminya tetapi anda tidak perasan. Antara simptom utama adalah rasa sakit teramat sangat dibahagian belakang atau pinggang, ada yang menggambarkannya lebih teruk dari sakit bersalin. Apabila sakit menyerang, ia akan berlanjutan selama 20 hingga 60 minit dan dalam tempoh itu sakit akan datang dan pergi. Hampir ke semua pesakit ada kesan darah […]