Category: Ostematrix

Ostematrix

Tip Mengatasi Migrain Atau Sakit Kepala Tanpa Makan Ubat

Migrain atau sakit kepala ni kalau kena memang satu kerja pun tak boleh buat rasa nak tidur dan baring je. Tahukah anda bahawa punca sakit kepala atau migrain ini ialah daripada makanan yang tidak sihat, tidak segar dan bertoksik. Selain itu tekanan atau stres, ketidakseimbangan hormon juga menyumbang kepada migrain atau sakit kepala. Kebiasaannya hanya […]

Omega Guard, Ostematrix

Tekanan Darah Tinggi Semasa Hamil

Tekanan darah tinggi atau Hipertensi semasa mengandung memerlukan pemerhatian dan rawatan yang rapi. Wanita hamil berisiko tinggi mengalami Pra-eklampsia atau Eklampsia (sawan) yang boleh menyebabkan  kerosakan otak dan buah pinggang, masalah pendarahan dan kemudaratan kepada janin yang belum lahir. Bagi mereka yang mempunyai ibu, yang juga mengalami penyakit tekanan darah tinggi pasti risau jika semasa […]

Omega Guard, Ostematrix, Vitamin B Complex

Punca Tangan Menjadi Kebas Dan Rawatan

Jari jemari kita yang mulus tu memang tidak pernah berhenti bekerja tidak kira samada anda seorang pekerja mahupun surirumah. Apatah lagi jika anda seorang guru, tukang masak, blogger, wartawan ataupun penulis. Jari tu berehat semasa kita tidur itupun kalau tak mengigau malam-malam skrol whatsapp yang berderet-deret tu 🙂 Bila tangan kita sudah terlalu penat dia […]

Ostematrix, Vitalea

Sumber Tenaga Segera DiTempat Kerja – Multivitamin

Biasanya kalau bekerja dipejabat apabila mata seharian menatap skrin komputer mulalah perut berbunyi, mata makin lama makin layu. Terutamanya ketika anda sedang sibuk bekerja sementara sampai waktu makan atau sementara menunggu masa nak balik. Rasa macam nak kunyah-kunyah sesuatu sambil buat kerja tapi takkanlah nak makan nasi goreng ke, mee goreng ke mau satu opis […]

Joint Health Tablet, Ostematrix, Vitalea

Promosi Bulan Februari Shaklee Harga Murah, Set Sendi Mampu Milik

Promosi yang sesekali je datang, wajib beli ni, mana tau lepas ni dah takde promosi yang super best ni. Bagi yang belum tahu khasiat dan kebaikan Ostematrix Shaklee boleh klik sini manakala khasiat dan kebaikan Vitalea Shaklee boleh klik sini. Bukan Ostematrix dan Vitalea sahaja yang harga runtuh bulan ni, Joint Health Tablet dan Vitalea For […]

Ostematrix

Susahnya Nak Bangun Tidur…Kenapa Ya?

kring!!!!!! Aduhai dah bunyi la plak loceng ni, rasanya baru je nak nyenyak tidur, tak kisahlah dari apa jenis jam sekalipun yang anda telah kuncikan sebelum tidur. Rasanya baru je nak nyenyak tidur,  rasa nak sambung tidur balik tapi bila memikirkan hari ini adalah hari kerja, hari anak-anak sekolah atau uolls ada temujanji penting terpaksalah lupakan seketika […]

Energizing Soy Protein, Ostematrix

Menangislah Kerana Ia Melegakan

Menangislah kerana ia melegakan, menangis dengan geram sambil berus bilik air hasilnya lagi mengagumkan. Jangan segan-segan untuk menangis. Ini kerana menangis banyak kelebihannya.  1. Meningkatkan Kadar Denyutan Jantung Masa menangis denyutan jantung sebenarnya meningkat dan ia dianggap sebagai latihan yang berguna bagi rongga badan, urat-urat dada dan kedua-dua belah bahu. Selepas menangis kadar, kadar degupan […]

Ostematrix

Ostematrix Shaklee Membantu Ibu Menyusu

Setiap ibu mengimpikan untuk menyusukan bayi mereka sekurang-kurangnya 2 tahun akan tetapi kadangkala kita tidak dapat menepis suasana persekitaran atau badan kita sendiri untuk meneruskan penyusuan, pelbagai rintangan dan dugaan untuk menyusukan bayi antaranya ialah masalah sakit badan. Masalah sakit badan atau lenguh biasanya berlaku apabila anda menyusukan bayi terutama apabila duduk terlalu lama sehingga […]