Category: Vitamin E

Energizing Soy Protein, Vitamin C, Vitamin E

Tip Untuk Kulit Lebih Cantik Berseri dan Anjal

Tip untuk kulit lebih cantik, berseri dan anjal ialah cukupkan waktu TIDUR uolls. Sebaik-baiknya ialah 7 – 8 jam sehari. Kerana waktu kita tidur kulit baiki diri, SELF HEALING. Dalam ertikata yang lain kalau tak nak kulit berjerawat, kusam, tidak berseri, berjeragat, nak kulit lebih anjal, kulit cepat berkedut cukupkan waktu TIDUR. Vitamin Untuk Kulit […]

Vitamin E

Punca Otot Kekejangan Dan Cara Merawatnya Dengan Vitamin E

Akibat keletihan yang melampau atau aktif bersukan , tiba-tiba sahaja kita diserang kekejangan otot diwaktu malam, tengah nyenyak tidur tiba-tiba ia menyerang, sakit tau, sebab saya sendiri mengalaminya. Badan kita akan bertindakbalas seperti gambar di bawah. Kadangkala boleh meleleh airmata. Kekejangan otot berlaku akibat pengecutan otot yang tidak terkawal dan seterusnya menyebabkan ia tidak dapat […]

Chewable Vita-lea For Children, GLA, Omega Guard, Vitamin E

Promosi Shaklee Bulan Oktober Yang Wajib Anda Tahu Dan Beli

Bulan Oktober ni memang “special” , sebab apa tau kalau uolls yang memang peminat Vitamin E dan sukakan kulit yang cantik , lebih-lebih lagi bakal pengantin, bulan ni Shaklee menawarkan beli 2 botol Vitamin E anda dapat diskaun 50%, best kan. Selain dari melicinkan kulit dan menghilangkan parut, ia juga berfungsi mengurangkan masalah jeragat, meningkatkan […]

Vitamin C, Vitamin E

Tip Dan Panduan Untuk Kulit Lebih Putih

Kita sentiasa dijamu dengan pelbagai poduk untuk memutihkan kulit yang mana sedikit sebanyak boleh mempengaruhi kita untuk mencuba agar kulit kita menjadi lebih putih gebu.  Tak percaya? Cuba uolls skrol FB, majalah atau mana-mana media sosial, iklan untuk memutihkan kulit berderet-deret keluar. Bagi wanita Asia, memiliki kulit yang putih dianggap lebih cantik dan boleh meningkatkan […]

Vitamin E, ZINC

Lelaki Memang Malas Makan Vitamin, Fakta Atau Auta ?

Kebanyakkan lelaki memang suka bersukan, pada mereka bersukan itu maknanya terjagalah kesihatan mereka tapi kalau diminta  makan vitamin, macam-macam alasan diberikan. Lecehlah, banyaknya nak kena telan… bla…bla, kena disiplin la bla..bla. Sudahnya  vitamin tak makan dan tengok-tengok sudah luput tarikh. Rasa rugikan. Tak percaya, video ini membuktikan. Lelaki Kuat Sukan Liat Nak Amalkan Vitamin Sampai Dah […]

Collagen Shaklee, Vitamin C, Vitamin E

Promosi Berganda-ganda Dari Shaklee…Jimat Dan Murah

Bulan Disember ni Shaklee buat kejutan melampau dengan menawarkan promosi  yang sangat jimat, murah dan harganya memang di luar jangkaan. Ni bukan cerita dongeng tapi kisah benar…eh pandai je cakap Shaklee dah tak nak beroperasi kat Malaysia, Shaklee buat promosi ni tanda penghargaan untuk pelanggan kita yang setia dengan produk Shaklee, Shaklee sayang dengan korang […]

Vitamin E

Vita-E Complex / Vitamin E Shaklee

Bulan Jun ni istimewa sebab promosi Vitamin E beli 6 percuma 1, ramai yang masih tidah tahu tentang khasiat Vitamin E dan yang paling istimewanya Vitamin E Shaklee berbeza dengan Vitamin E lain di pasaran ialah kerana ianya Dibuat dari minyak soya organik dan minyak biji gandum, yang kaya dengan Vitamin E, diekstrak d-alpha tocopheryl, […]

Vitamin E

Kebaikan Vitamin E Shaklee – Vitamin E Complex

Bersempena bulan Jun promosi Vitamin E Shaklee beli 6 percuma 1 saya nak bercerita tentang kebaikan Vitamin E bukan sahaja untuk kecantikkan kulit malahan ia membantu ramai pasangan yang ingin mendapatkan anak. Vitamin E Shaklee juga terkenal sebagai “Vitamin Cinta“. Kenapa Vitamin E Shaklee berbeza dengan yang lain… Vitamin E Shaklee dibuat dari minyak soya […]

Tips Penjagaan Wajah, Vitamin E

MAKANAN YANG BOLEH CEGAH JERAWAT

Gambar ihsan Google Jerawat oh jerawat , tak syokkan bila tengok muka dicermin ada tanda-tanda jerawat nak tumbuh, tangan tu mesti nak picit picit jerawat tu kan 🙂 Anak bujang saya sendiri mengalami masalah jerawat semenjak dia masuk peringkat remaja, tiap-tiap hari tanya makin ok tak muka dia, semakin berkurangan ke jerawat dia, dia seorang […]